Monday, October 6, 2008

Insiden tembakan 58 Das di Lipis

"Boleh ke Pistol tembak sampai 58 das." Isteri saya membebel depan TV apabila menyaksikan berita tentang peristiwa itu. Saya tak ambil kisah sebab masa tu saya tengah sibuk melayan kerenah anak-anak.

Keesokannya semasa memandu bebelan isteri saya depan TV semalam menerjah masuk ke dalam telinga. Harapkan TV dan Akhbar... Banyak auta...

Saya buka semua Blog sahabat Kuala Lipis (DPP Lipis, Kie, Izwan, Hilmi, Syahir, ayahanda Ar-Rawa, Dari gaung hati) Tak de apa-apa cerita pun? Mabuk ketupat ke bebudak ni, sampai cerita kampung sendiri pun tak de dalam blog dia orang. Akhirnya ada laa sikit cerita dari blog sahabat saya Ust Aris. Cerita orang Kuala Lipis, nun saya dapat kat Jengka.. Hebat jengka ni...

Terkini info dari Pahangdaily lengkap dengan gambar selepas kejadian. Jom kita ikuti ceritanya

Catatan Ust Aris Fezul
Catatan Pahangdaily 1
Catatan Pahangdaily 2